Nieuwe huisstijl en webdesign

De meeste van jullie heb het waarschijnlijk al gezien, maar onlangs hebben we een nieuwe huisstijl doorgevoerd. Het is alweer drie jaar geleden dat de webshop van Popfiguren werd gelanceerd en de eerste uitstraling was nogal simpel. Hoog tijd voor een online en offline redesign van logo tot website en van promotiemateriaal tot social media kanalen.

Popfiguren staat voor populaire speelgoed figuren en poppetjes in de popcultuur. Actiefiguren, verzamelfiguren, speelfiguren, poppen en poppetjes van bekende films, series, games, comics en muziek. De speelgoedfiguren bestaan dan ook uit personages en karakters uit blockbusters, cartoons, anime, videogames, stripverhalen en sprookjes waaronder superhelden, prinsessen, monsters, robots, dinosaurussen, artiesten en nog veel meer!

Het oude logo bestond uit de woorden POP en figuren bestaande uit een standaard lettertype. Voor het nieuwe logo hebben we gekozen voor een speels lettertype en de officiële naam van de onderneming is tenslotte Popfiguren. We hebben een Nederlandse webshop en richten ons voornamelijk op de Nederlandse markt, vandaar dat onze vorige huisstijl bestond uit de kleur oranje. Deze keer hebben we gekozen voor rood, wit en blauw die in het logo verwerkt zijn als een soort regenboog. Of lijkt het meer op het schild van een bekende superheld?

Wizarts heeft het nieuwe logo ontworpen en de grafische vormgeving van drukwerk en digitale uitingen verzorgd. De webshop word netjes onderhouden en is volledig geoptimaliseerd voor computers, mobiele apparaten en zoekmachines. Ben je op zoek naar een creatief ontwerper, grafisch vormgever of webdesigner voor persoonlijke of zakelijke projecten? Meer informatie kun je vinden op www.wizarts.nl.

Plaats een reactie