Betaling en verzending

Betaling en verzending

Op deze pagina staat alle benodigde informatie over betaling en verzending van speelgoed, actiefiguren, Funko Pop en andere verzamelfiguren.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Directe bankoverschrijving

Maak de betaling rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik het bestelnummer als betalingsreferentie. De bestelling wordt pas verwerkt als wij de betaling hebben ontvangen.

Naam: Wizarts
IBAN: NL47 INGB 0008 7272 34
BIC/SWIFT: INGBNL2A

ING Bank N.V.
Foreign Operations
PO Box 1800
1000 BV Amsterdam

iDEAL

iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee je gemakkelijk, snel en veilig kunt betalen met je eigen bank. Beveiligd en mogelijk gemaakt door Mollie. De bestelling wordt direct verwerkt na betaling.

Klarna

Klarna is een flexibele betaalmethode waarbij klanten kunnen kiezen uit een online bank overschrijving of een machtiging. Deze betaalmethode biedt zekerheid en de bestelling wordt direct verwerkt na betaling.

PayPal

PayPal is an American company operating a worldwide online payments system that supports online money transfers. Log in with your PayPal account to complete the order.

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

PostNL of DHL

Onze pakketten worden in Nederland in de meeste gevallen binnen 2 dagen bezorgd door PostNL of DHL. Via Track & Trace vind je altijd de laatste informatie over de bezorging van het pakket. Vul de Track & Trace-code en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer de bezorger het pakket komt bezorgen.

Homerr

Homerr is een duurzaam en sociaal netwerk van BuurtPunten bij jou in de buurt waar je jouw pakket rechtstreeks naartoe kunt sturen. Zij geloven dat pakketbezorging slimmer en duurzamer kan. Daarom maken ze gebruik van bestaande ritten en gebruiken de onbenutte capaciteit van vervoerders. Bij Homerr is de gemiddelde levertijd 3 tot 5 werkdagen.

Wanneer het artikel niet op voorraad is wordt het rechtstreeks vanuit de leverancier verzonden, waardoor het verzendproces kan afwijken van bovenstaande.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Het magazijn is gevestigd in Bovenkarspel. Voor het afhalen van je bestelling kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.

Kan ik mijn pakket retourneren?

Het is mogelijk om de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je 14 dagen om het artikel retour te sturen. Wanneer we het artikel in goede orde hebben ontvangen wordt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De verzendkosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het artikel reeds in goede orde retour ontvangen is.