The Toy Book

The Toy Book is het toonaangevende vakblad voor de speelgoedindustrie. Sinds 1984 is The Toy Book dé autoriteit op het gebied van nieuws, trends, nieuwe producten en happenings binnen de speelgoedindustrie. De ervaren redactie onderhoudt nauwe relaties met retailers, fabrikanten, sectoranalisten en marktonderzoeksgroepen om de vinger aan de pols te houden over wat er actueel is en wat de toekomst biedt. Ze behandelen speelgoed, spellen, licenties, videogames, entertainment voor kinderen en gezinnen, zakelijke trends, detailhandel en nog veel meer. Het eerste nummer van The Toy Book verscheen in gedrukte vorm op de Toy Fair New York in februari 1985.

Met het grootste bereik in de branche is The Toy Book een must-read voor iedereen die zich bezighoudt met speelgoed, spellen, licenties, kinderentertainment of soortgelijke onderwerpen.

The Toy Book is actief in print en online, en de redactie wordt regelmatig ingeschakeld om deskundig commentaar te leveren op televisie en in reguliere mediapublicaties. Ze bieden een gratis abonnement aan op het Toy Report, een wekelijks overzicht van wat er in de branche gebeurt, dat op donderdagochtend wordt afgeleverd. Bovendien kun je abonneren op de Toy Book Podcasts op Anchor, Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts en meer.

The BIG Toy Book

Het 40e deel van The Toy Book begint met The BIG Toy Book, een jaarlijkse vooruitblik die traditioneel samenvalt met Toy Fair New York in februari. Deze uitgave staat boordevol exclusieve artikelen, commentaar dat je moet lezen en meer dan 325 nieuwe speelgoedartikelen en spellen voor de komende maanden.

Ter aftrap van het 40-jarig jubileum werd speelgoedindustrieveteraan Kenny Kiernan gevraagd om de allereerste, volledig geïllustreerde omslag te leveren. Het ontwerp bestaat uit een verzameling van personages en merken die dit jaar ook mijlpalen vieren of in The BIG Toy Book te vinden zijn.

Plaats een reactie